Кенија Очевидац смртоносног напада на Гариса универзитет у Кенији, када су припадници сомалијске џихадистичке групе ал-Шабаб убили 147 студената, испричала је у петак о погубљењу три младе хришћанке.

Двадесет једногодишња студенткиња Рубен Мвавита казала је да су три дјевојке клечале пред наоружаним нападачима молећи се. „Када су казале “Исусе, спаси нас“, истог часа су устријељене“, казала је она.

У почетку напада, који се одиграо у четвртак 2. априла, терористи су убијали све редом, да би касније одвојили не-муслимане од муслимана.

„Нападачи су били у сусједној просторији, чуо сам како питају људе да ли су хришћани или муслимани, затим су се чули пицњи и врисци“, казала је Сусан Китоко, која се налази у болници, опорављајући се од повреда које је задобила приликом бијега кроз прозор.

Највећи удар, вјероватно, су претрпјели чланови Хришћанског друштва, који су се налазили на раном молитвеном скупу у холу.

„Убили су све моје пријатеље“, казао је агенцији Ројтерс члан Хришћанског друштва Кенет Лузакула, „Молили смо се заједно када су се зачули пуцњи и два човјека са капуљачама и оружјем су ушли. Побјегао сам зато што сам стајао крај врата, и успио сам да изађем са још једним пријатељем“.

„Чуо сам другове како се још увијек гласно моле и призивају име Исуса Христа“, казао је студент, „Други су вриштали. Из оближњег тоалета у којем смо се скрили чуо сам пуцње. Убили су ми пријатеље, али знам да су они на небу, јер су умрли молећи се Богу“.

Са енглеског: Александар Орландић

Извор: christiantoday.com

