Крст Два муслимана пришла су 14-годишњем дјечаку и питали га за његову религиозну припадност. Када је дјечак казао да је он хришћанин, облили су га керозином и запалили.

Дјечаку по имену Нуаман, који се тренутно налази у болници Meo Hospital у Лахору, изгорело је преко 55% коже, саопштава Christian Post.

Напад је извршен у петак када је свим муслимана било наређено да изврше намаз.

«Казао сам им да сам хришћанин, а они су почели да ме туку. Када сам покушао да побјегнем, престигли су ме, полили керозином и запалили. Бјежао сам даље док нисам пао на пијесак. Притрчали су неки људи и почели да бацају пијесак на мене, а онда сам изгубио свијест», сјећа се дјечак.

Дати напад може бити повезан са недавним иступањем хришћанских друштава у знак протеста против напада исламских терориста на цркву у Лахору 15. марта, пише Christian Post.

Са руског: Марија Живковић

Извор: sedmitza.ru

Фото: bastabalkana.com (илустрација)

