205556.b «Ми увијек хоћемо да се у својој вјери наслањамо управо на чудо. Али Господ га даје онда када је оно заиста потребно», каже вођа светогорске делегације, јеромонах Јосиф, који се стално налази уз ковчег са руком светог Ђорђа, која је из Свете Горе достављена у Русију на поклоњење вјерницима.

«Цјеливајући десницу светога Ђорђа, слијепа жена уз помоћ штапа изашла је из храма. На улици је отворила очи и са радошћу и сузама почела да виче: «Ја видим, Господе, ја видим!“, иако је десет година ходала готово слијепа. То су својим очима видјели вјерници који су се ту затекли и ми», каже отац Јосиф, а о чуду саопштава AgionOros.Ru

205557.pОтац Јосиф је додао да монаси светогорског манастира не стављају акценат на физичка исцјељења и не воде евиденцију о томе. «Најважније чудо је – препород , спасење људске душе. И такво чудо ми смо видјели у Петербургу више пута. То смо видјели у очима вјерника, у њиховим осмјесима, у њиховим сузама.»

Према ријечима монаха, читавом душом у Петрограду осјећа се да свети Ђорђе Побједоносац освећује и благосиља људи који му се обрате.

Руководилац волонтерске службе при омладинском одјељењу Санктпетербуршке епархије јереј Дмитриј Дмитријев је казао: «Чак и да не говоримо о физичким исцјељењима, која нијесу увијек забиљежена, са сигурношћу се може говорити о посебној, необичној благодати коју запажају и волонтери и вјерници. Осјећа се олакшање. Они који овдје долазе са својим невољама и болним срцем, излазе сасвим другачији.»

Са руског: Марија Живковић

Извор: Православие.ру

